Storingen

17-11-2023 update 13:11 uur

Naar aanleiding van verschillende evaluaties omtrent deze storingsmelding, bleek er enige onduidelijkheid over het wel/niet verwerken van alle gemaakte scans gedurende de storingsperiode.  

Gedurende deze periode is het DocReview-platform altijd operationeel gebleven. Door de enorme load aan scans ontstond er echter een vertraging/bottle neck in de verwerking van scans. Dankzij verschillende performance-verbeteringen zijn deze vertragingen verholpen. Alle gescande documenten zijn verwerkt zoals u van ons gewend bent.  

 

24-10-2023 update 15:15 uur

Dankzij de doorgevoerde wijzigingen in ons platform zijn alle vertragingen in de verwerkingen verholpen. Hartelijk dank voor uw begrip en steun!

 

23-10-2023 update 11:45 uur

Als oplossingsrichting voor deze storing worden additionele servercomponenten toegevoegd aan het DocReview-platform. Deze componenten zorgen ervoor dat de inkomende data beter verdeeld wordt en de verwerking sneller kan plaatsvinden. 

Ten aanzien van deze wijziging hebben wij de volgende opmerkingen:

  1. Indien wij uw DocReview-werkplek wel beheren: de komende dagen zullen wij uw werkplek via Remote Desktop overnemen om deze te verwijzen naar de nieuwe servercomponent. 
    Deze aanpassing zal slechts enkele minuten in beslag nemen; naderhand kunt u direct verder met het controleren van identiteitsdocumenten.
  2. Indien wij u DocReview-werkplek niet beheren; mogelijk zullen wij u en/of uw functioneel beheerder benaderen om de client naar een nieuw endpoint te verwijzen. Of dit noodzakelijk is, is afhankelijk van de verdeling van workload en zal per werkplek bepaald worden. Indien nodig, zullen wij u en/of uw functioneel beheerder hierover gedurende deze week benaderen.
  3. Deze wijziging is een uitbreiding op de bestaande serveromgeving. Alle data zal in dezelfde omgeving verwerkt worden, waardoor ook de continuïteit van alle koppelingen en functionaliteiten gewaarborgd blijft.

Nogmaals dank voor uw begrip. 

 

20-10-2023 update 13:23 uur

We zien performance verbeteringen op het DocReview-platform, maar we zijn op de Fraudedesk nog erg druk met het wegwerken van de backlog! 

Ondertussen zijn tevens de eerste stappen genomen voor verdere prestatie-verbeteringen in onze serveromgeving. Zodra er concrete informatie is, zullen wij dit via deze site aan u communiceren.

Bedankt voor uw begrip en geduld! 

 

19-10-2023 update 15.51 uur

Het afgelopen jaar zien wij een forse toename in het aantal controles dat wordt uitgevoerd via ons DocReview-platform. De positieve effecten hiervan (nl. het onderscheppen van valse/vervalste identiteitsdocumenten) zijn de afgelopen dagen helaas ondergesneeuwd door de negatieve effecten van deze stijging in workload.

Door deze toename is er geleidelijk een storing ontstaan, die een grotere impact bleek te hebben dan wij initieel dachten. Onze welgemeende excuses hiervoor. 

Vanuit Support is er sindsdien met man en macht gewerkt aan een oplossing. Een eerste patch is gisterenmiddag doorgevoerd en sindsdien zien we grote verbeteringen in de verwerkingen binnen het DocReview-platform.

De komende dagen bestaan onze werkzaamheden vooral uit het wegwerken van de opgelopen achterstand en het monitoren van deze data.

Ten aanzien van deze verwerkingen, hebben wij de volgende toevoegingen:

  1. Om te zorgen dat uw documenten op de juiste manier worden verzonden en beoordeeld, vragen wij u de set af te sluiten en opnieuw op te starten. Hierdoor worden documenten opnieuw verzonden naar onze Fraudedesk.
    (TIP: De scanner zal de beste werking hebben als deze aan het einde van dag altijd wordt afgesloten.)
  2. Ons verzoek is om identiteitsdocumenten slechts éénmaal aan te bieden op de Document Scanner. Het meermaals aanbieden van een identiteitsdocument zal de backlog slechts verhogen en daarmee vertragen.
  3. Mogelijk ten overvloede; deze storing heeft een interne oorzaak, waarbij er géén sprake is van een inbreuk op de betrouwbaarheid en/of integriteit van de data.
  4. Alle eerder gescande documenten zullen op dezelfde wijze verwerkt worden zoals u van ons gewend bent.

Wij zijn ons er terdege van bewust dat de communicatie richting u niet is wat u van ons mag verwachten. Ook hiervoor bieden wij onze excuses aan.

De komende periode gaan wij dit proces evalueren en verbeteren. Hierbij wordt zowel gekeken naar de performance van ons platform als onze communicatie naar u.

Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Supportafdeling via support@securitech.nl of via telefoonnummer 013 5229077.

 

Cookiebeleid

We gebruiken cookies om de Securitech website eenvoudiger in gebruik te maken en om de website en onze producten beter af te stemmen op uw interesses en behoeften. Cookies kunnen ook worden gebruikt om de website snelheid van uw toekomstige bezoeken aan de Securitech website te verbeteren. Daarnaast gebruiken we ze ook voor marketingdoeleinden. Als u meer wilt weten over deze cookies ga dan naar ons Cookiebeleid. Wanneer u op "Cookies accepteren" klikt, geeft u toestemming voor het gebruik van optimale cookies. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw cookie voorkeuren te wijzigen.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen